torstai 1. elokuuta 2013

Burn hau

Loma alkaa vedellä viimeisiään, vielä yksi kesälomapäivä ja viikonloppu, niin tämäkin loma on tapulteltu kasaan. Kesä 2013 mentiin teemalla: teen ja meen, jos huvittaa! Paljon olen tehnyt & mennyt ja paljon olen jättänyt tekemättä ja menemättä. Henkiset akut pitkää, pimeää ja kylmää talvea varten olen ladannut niin täyteen kuin vain suinkin olen voinut.
Siitä erikoinen kesä tämä on ollut, että en ole juurikaan käynyt koko kesänä koiranäyttelyissä tai muissa koirahäppeningeissä!  Alkukesän koiramaailman "takaiskut" saivat aikaan voimakkaan BURN HAUn, jonka mainingeissa olen miettinyt ja punninut, miten haluan edetä tämän rakkaan ja pitkäaikaisen harrastukseni parissa... muutoksen tuulet puhaltavat (toivottavasti) tällä saralla vielä tämän vuoden puolella... jää nähtäväksi.
Selasin vanhoja valokuvia ja hymyssä suin katselin tätä valokuvaa vuodelta 1973, jossa veljeni Juhan kanssa saunapuhtaina katselemme ilta-aurinkoon kesämökkimme kallioilla. Naurataa, kun huomaan jo 10-vuotiaana rakastaneeni kaikkea naisellista ja kaunista: olen laittanut ylleni äitini yöpaidan, joka oli mielestäni niiiiiiin kaunis!
 
Monen vuoden mökkeilytauon jälkeen vietimme pari päivää taas perheemme kesämökillä Keinukalliossa, tuossa samaisessa saaressa, jossa vietimme AINA KAIKKI lapsuuteni kesät. Alla oleva maisemakuva on napattu juuri samasta paikasta, missä vuonna-73 veljeni kanssa seisoimme. Kuvassa avautuu sama näkymä, jota lapsuudenkuvassa ihailemme; minä röyhelöyöpaidassa ja Juha "natikka" kädessä.
 
Kuva: Esa Ahlberg 2013
 

Ei kommentteja: