tiistai 28. elokuuta 2012

Olen rakastunut...

Sunnuntaina suunnistimme Vepsäläisen huonekalukauppaan tarkoituksena löytää keittiöön uudet ruokapöydän tuolit. Olisin halunnut Ilmari Tapiovaaran Pirkka tuolit, jotka tulivat viime keväänä uudelleen tuotantoon. Nämä ihastuttavat 50-luvun sirot pinnatuolit hurmaavat yksinkertaisuudellaan, mutta ovat auttamattomasti liian pienet kooltaan nykyajan avaraan keittiöön.
Mutta, mutta, mutta... mitä minun vanhat silmäni havaitsivatkaan: ihana F O G G I A lamppu! Tää on pakko saada ja mahdollisimman pian ja mahdollisimman isona!
Rakas Bertta-mummoni sanoi aina:"Kiitä aina pientä, mutta pyri isoon rekkeen." Ja tää "lamppureki" mulle isona kiitos!


Haluaakohan Esa? Luulen, että pienen taivuttelun jälkeen haluaa, onhan sillä niin hyvä maku ;D

Tahdon S U T

PS. Ensi vuonna lahjalistalla Tapiovaaran Madamoiselle.

4 kommenttia:

Tuikku kirjoitti...

Sopii teille kuin nenä päähän.

Pirkko kirjoitti...

olohuoneeseenko meinasit vai sinne keittiöön?

Kristiina kirjoitti...

Olohuoneeseen ajattelin :D

Irene kirjoitti...

Ja minä olen ihastunut myös ko. valaisimeen :D